Title oznaka naslova web stranice: Što je to i kako je koristiti?

Izradili ste web stranicu i želite postaviti naslove koji će se prikazivati korisnicima u rezultatima pretraživanja?

Kako to zapravo funkcionira i što su to naslovi (title tag) web stranice saznajte u nastavku teksta.

Naslovna oznaka (title tag) dio je HTML koda koji označava naslov web-stranice, a koji se pojavljuje u rezultatima tražilice, objavama na društvenim mrežama i karticama preglednika.

Optimiziranje oznaka naslova jedan je od najlakših načina da pridonesete rangiranju na Google tražilici. Title tagovi web stranice signaliziraju Googleu o čemu se radi na vašoj stranici.

Oznake naslova pojavljuju se kao veze na stranici s rezultatima tražilice, a izgledaju ovako:

unos naslova / title oznake na web stranicu

Nakon izrade web stranice potrebno je ubaciti naslovne oznake (title tag) za svaku glavnu stranicu i podstranicu unutar Vaše izrađene web stranice.

Kako bi vaši naslovi bili što kvalitetniji navesti ćemo nekoliko osnovnih elemenata kojih se možete pridržavati pri pisanju naslova:

   -  najbolje je napisati oznake naslova između 50 i 60 znakova. Na ovaj način riječi neće biti odsječene u prikazivanju za stolna računala ili mobilne uređaje.

   -  napišite jedinstvene, unikatne naslove povezane sa sadržajom stranice. Ovako prilagođeni pomažu tražilicama kako bi utvrdile o čemu je web stranice i mogu utjecati na korisnike kako bi kliknuli, posjetili web mjesto.

   -  u naslovnoj oznaci koristite primarnu ključnu riječ. Kada pišete naslov važno je koristiti ključnu riječ koju Vaši klijenti upisuju u tražilicu kako bi došli do određenog proizvoda, usluge ili ponude.

U nekim slučajevima oznaka naslova može uzrokovati da Google prikaže potpuno drugačiji naslov od onog koji ste napisali. I dok Googleova prepisivanja neće nužno utjecati na rangiranje, mogu uzrokovati promjene stope klikanja (CTR) vaše stranice. Nažalost, nema jamstva da će Googleova verzija raditi bolje.

Najčešće pogreške:

- nedostaje element title oznaka. Ako ne navedete oznaku naslova u svom HTML kodu, tada nemate naslov. U rezultatima pretraživanja, Google će napraviti naslov za vašu stranicu na temelju sadržaja vaše stranice.

- pisanje ponavljajućeg i dupliciranog teksta. Naslovne oznake trebale bi informirati korisnika na koju stranicu klikaju. Dakle, ako posjedujete prostor za događaje i uključite riječi kao što su "ulaznice", "prodaja" i "datumi turneje" unutar svake oznake naslova na vašoj web stranici, Google će vjerojatno prepisati vaš naslov.

- Punjenje ključnim rječima. Nema potrebe uključivati iste ili slične ključne riječi više puta u nadi da će se rangirati.

- Oznake dugačkih naslova. Google skraćuje ili prepisuje 99,9% naslovnih oznaka koje imaju više od 70 znakova. Idealni naslov može sadržavati od 50 do 60 znakova.

- Relevantnost. Google daje sve od sebe da korisnicima ponudi rezultate koji odgovaraju njihovoj namjeri. Dakle, ako odaberete u naslovu nešto nejasno kao što je "Početna stranica", "Početna stranica", Google će ga vjerojatno ažurirati na nešto specifičnije.

 

Kako postaviti naslovnu oznaku na web stranicu?

Prije postavljanja naslovne oznake važno je znati kako izgleda HTML kod (title taga). Primjer HTML title oznake:

<title>Izrada web stranica</title>

Naslovna oznaka postavlja se unutar <head> HTML koda web stranice i izgleda ovako:

<head>
<title> Izrada web stranica</title>
</head>

Ako su Vaše web stranice izrađene koristeći neki od CMS sustava, naslovnim oznakama možete upravljati kroz administracijsko sučelje. Ako Vam je potrebna pomoć pri ubacivanju naslovne oznake, možete se obratiti našem stručnom timu putem kontakt forme.

Kako odabrati ispravnu naslovnu oznaku možete saznati koristeći se raznim SEO alatima. Upisivanje naslovnih oznaka je dio SEO strategije koja se sprovodi nakon izrađene web stranice na temelju izvršenih analiza.